keskiviikko 14. helmikuuta 2018

...Selittelyä...


Tiiättekö että mulle iski harmitus <3
Blogissa lukijat on lisääntynyt ja mun kirjoitukset vähentynyt viime aikoina. Iso pahoitteluni siitä, lupaan että maaliskuussa tulee tekstiä kun juttuja olisi puolivalmiina.
Oon kovin iloinen kun käytte täällä lukemassa juttuja! Iso halaus! Tuu mun seuraajaksi instagramissa, sinne päivittyy reissukuvia tasaisesti, Travel_with_namistelija nimellä löytyy!

Inhoan selittelyä mutta ehkä tämän suhteen pitää pikkusen selitellä.



Oon tehny paljon yövuoroja ja ne jos mitkä vie mun voimia... Noh, kun oon ollut vapailla, oon nauttinut hirmuisesti niistä. Oon ulkoillu = hiihtänyt ja lenkkeillyt, oon nähnyt ystäviä ja nautiskellut olosta puolisoni kanssa joten kirjoittamiseen ei vaan ole jäänyt aikaa.

Tammikuussa oltiin New Yorkissa, sain tehtyä postauksen sieltä mutta pari muuta odottaa julkaisua ja loppusilausta. Nyt ollaan lähdössä Peruun.
Nautin niin hirmusti kaikesta reissuilla että siellä mulla ei ole aikaa kirjoitella.
Perun reissulla ajattelin yrittää kuitenkin pitää pientä päiväkirjaa jotta varmasti muistaisin kertoa siitä perinpohjin.

Peru, mun suurin haaveeni matkustelussa! Pitkästä aikaa on perhosia vatsassa kun ajattelen matkaa!

Rakkaudella Namistelija

Ei kommentteja: